Sayfalar

30 Nisan 2009 Perşembe

Cin Gibi Çocuklar Cin Gibi Darılar





















İçi nasıl dışına çıkıyor diye şaşırdılar önce...Suyun sıcaktan basınç yapması ile içerdeki nişastanın dışarı çıkmasını anlatmak kolay olmadı okul öncesi öğrencilerine. Ama en çok da bu darıyı patlatmadan toprağa ekerken şaşırdılar. Minicik darıdan bir kök bitki olduğunu bunun üzerinde onlarca bitki yetişeceğini dinlerken, minicik avuçlarındaki tohuma baktılar, baktıkça açıldı gözleri...






Mısır ve darının birbirinden farklı olduğunu öğrenmeleri zaman alacaktı. Bugünlük Elmo'nun Dünyası çiçekler-bitkiler-ağaçlar filmini izlerken yemeleri yeter diye düşündüm.
Ben onlardan ayrılırken kareye sığmayacak kadar çok çocuk '' seni seviyorum'' diyerek sarıldılar. Benim düşecek olduğumu gördükçe daha sıkı ve sonra yere oturuverdim. Galiba bu işin en güzel yanı buydu. Çocukların saflığından hepimize bulaşması dileği ile...

Hiç yorum yok: