Sayfalar

19 Haziran 2009 Cuma

İstanbul'da Tijen İnaltong ile Buluşmayı Anma Gecesi







13 Haziran günü Fenerbahçe Parkı'nda blog yazarları ile severek takip ettiğim ve kaderin bizi sınıf arkadaşı yaptığı Tijen İnaltong ile tanışmaya toplantısı gerçekleştirdik. Bu geceyi bendeniz evimde eşimle beraber andım. Tijen İnaltong 'un renkli kalemleri ile imzaladığı ve benim her tarifini deneme isteği ile dolduğum Bir Ot Masalı kitabından Biberiyeli Patates ve Hodan Kavurması deneyim başarı ile sonuçlandı diyebilirim. Patatesleri tepsiye dizdikten sonra yağ, tuz, karabiber ile beraber zencefilde ekledim. O da buluşmamızın şerefine oldu tabii ki. Hodanı ise Beykoz'un Akbaba köyünden ellerimle toplayıp pişirdim. Bunun keyfi ne kadar güzel. Yaşarken bu ayrıcalığın farkını bilmek de...

3 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
harşey gibi,
buda enfes görünüyor..
sevgiler özlemciğim......
NE CİCİ BİR GÜNDÜ :)

Özlem Mertler dedi ki...

ah bi de sevgi dolu NuNu muzu görebilseydim. Şu evin telaşı bitsin, buluşalım mı bi daha ... Ne dersin?

Unknown dedi ki...

ne güzel anlatmışsın Özlem. İnan benimde patatesli tarifi yapasım geldi. Sevgiler, Funda