Sayfalar

24 Haziran 2009 Çarşamba

Hoş Geldin Rüzgar



Anne babasını çok sevince, bebeğin geliş heyecanı ve sevgisi artıyor. Bunu bilir, bunu söylerim. Rüzgar da benim için öyle bebeklerden biri oldu. Aramıza katılacağının heyecanı, onunla tanışmaya giderken evrene, ailesine, kendine, yaşama vermeyi düşündüğüm armağanın özel olmasını istedim. Bu heyecanıma destek olan, zarif insan Funda'nın harika kurabiyeleri ile hoş geldin dedim O'na... Zevkine çok güvendiğim Rüzgar'ın annesi de bayıldı onlara, yemeye kıyamadık hiç birimiz. Tablo gibiler.
Rüzgar ise, babasının göğsünde öyle güzel uyuyordu ki... Yanından çıkarken özledim.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tüylerim diken diken oldu okurken, gözlerim doldu. Çok teşekkür ederim beni bu şekilde tanımana ve tanıtmana. Buluşmamızda kalabalıktan çok az sohbet edebilsekte güvenip bu mutlu günde gözü kapalı güvendiğin ve tercih ettiğin için teşekkür ederim.sevgiler
Not: Kandil simidin sıcak sıcak blogumda hazır, bir ara uğrada alıver))Hayırlı Kandiller

bir ben var dedi ki...

canım,
harikasın sen, çookk güzel olmuşlar, ellerinize sağlık...