Sayfalar

14 Kasım 2010 Pazar

Öğrenmeyi Kolaylaştıran Formül

İndigo Dergisi'nde yazar ve Tıbbi Bitkiler Teknikeri olan Ayla Seyhun'un yazısından;

''Aroma lambasına bir iki damla limon yağı veya gül yağa veya ıtır yağı veya biberiye damlatabilirsiniz. Yapılan araştırmalara göre gül yağı insan beyninin frekansını, öğrendiklerini hemen akılda tutacak, ezberletecek düzeyde tutuyormuş. Evde limon yağı kokusunda çalışan çocuğa sınava giderken, üstüne bir damla limon yağı damlatılmış mendil verin. Sınavda zorlanırsa, unuttuklarını hemen aklına getirir. Ben denedim çok işe yarıyor. ''

1 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

özlemciiiimmmmm !!!
ay bunu ben kendime yapayım :))
hemen şu yağları da bayram gelmeden edineyimde,
AKILLI BIDIK olayım :))))))

canım benim, sevgiyle öpüyor,
güzel bir bayram diliyorum.