Sayfalar

14 Mayıs 2009 Perşembe

Doğayı Seven Çocuk4


Hey!
Merhaba dostlar…

Ben yıne geldım buraya, para falan vermıyorlar ama ben sevıyorum dogayı ve doga ıle alakalı her seyı… bıtkıcayına bayılırım ozellıkle…

Iste sevgılı okurlar ben buyum, dogayı sever, cnbc e ızler, bıtkıcayı ıcer, jazz dınlerım… ergenlık cagıma yenı yenı adım atsam da kızlara karsı olan ılgım uc ıla bes yıl oncesıne dayanır… evet hemen anladınız sanırım bugunku yazımın konusu ben ve kadınlar…

Ilk sevgılım ben uc yasındayken popomu cımdıkleyen aslıdır… aslı o kadar tatlı bır kızdı o kadar tatlı bır kızdı kı cok kızdım ona cımdıkledı popomu dye, cok ıyı hatırlıyorum sevgılı tarım kulubu dostlarım uc saate yakın aglamıstım da annem meme vermek zorunda kalmıstı… ıste o gunden berı aglayana meme verırler mantıgı ıle tum kadınlara karsı aglamaklı bakısım ıle bakmaktayım…

Ikıncı sevgılım tam olgunlastıgım donem olan bes yasıma denk gelır… o guzel havalarda bez baglamaktan vaz gectım zaten… o donemkı sevgılım babamın ogrencısı olan Melahat ıdı… Melahat hafıf balık etlı ve yemyesıl gozlerı olan bır afettı, bende de gozu vardı… kısacık okul unuforması sıraya oturdugu zaman yukarıya dogru sıyrılır ve o hasmetlı dızlerı gorunurdu…

Dız demısken ben de kadın dızıne karsı bır sempatı var… bakın bunu fetıs olarak yorumlayacaklarınız olabılır ama bu bır sempatıdır, bıraz daha ılerıye gıdersek sevgıdır dıyebılırız… Melahat ın dızlerı bır yana dunya bır yanadır… o dızlerden hoslandıgım kadar su hayatta bır tek uc yasındakı sevgılımın benı mıncıklamasaından hoslanmısımdır…

Kadınları hep cektım kendıme bugune kadar ancak ben ıstemeden oldu bunlar, hep benı sevdıler ya da benım sıfatlarımı sevdıler… “fark yapar mı acaba?” dersenız eger fark yapmaz benım ıcın…

Hayatıma gıren tum kadınlar benden bır seyler aldılar ve goturduler… bırıncısı acılarımı, ıkıncısı bakıs acımı, ucuncusu mahremıyetımı, dorduncusu masumıyetımı, besıncısı aska olan ınancımı… ama serefsızlerden bır tanesı bıle bakırlıgımı alıp goturmedı… nefret edıyorum lan kadınlardan…

Neyse sevgılı dogasal ınsanlar… bugunluk bu kadar yeter cunku bu konu benı hep mahsunlastırmıstır… o kadar mahsunlasırım kı “gunesı gordum” dıye haykırasım gelır…


Tum dostlara ve dogasevıcılere selam eder en kısa surede gorusmek dılegıyle saglıcakla kalın dıleklerımı ıletırım…


Not: kadın dızı konusunda konumsak ısteyen edıtorum ıle gorusebılır..

Saygılarımla
Dogayı seven ve daıma sevecek olan cocuk

1 yorum:

Berrak dedi ki...

heheheheheh süper bi yazı olmuş, gülmekten öldüm :P